torsdag 26 mars 2009

God morgon

Hoppas att ni mår bra därute! Gårdagen blev hektisk men trevlig. Bortsett från att jag inte verkar nå fram i min kommunikation med redovisningsbyrån som jag ska ta över efter när det gäller jobbets bokföring. Antingen kan jag helt enkelt inte göra mig förstådd eller så vill de inte lämna ifrån sig uppdraget. Jag får i alla fall inte ut de papper jag ber om.

Började gårdagen med ett yogapass. Lika skönt som vanligt men jag blev inte riktigt lika pigg den här gången men ganska.

Sedan var det ju jobb såklart. Den här veckan har jag verkligen legat i för att komma ikapp.

Lunchen ägnade jag åt att handla våffelsmet och vispgrädde. Japp, det kallas brist på framförhållning, jag vet.

Efter jobbet ilade jag hem och vispade och hade mig så när sista dottern kom kunde vi kasta oss över våffeljärnet och börja grädda. Det är ju så sanslöst gott! Åtminstone medan man äter, efteråt tycker jag att det känns som när man har ätit pizza ungefär. Man känner sig onödig och full med tomma kalorier.

Så efter maten var det dags att ge sig av ut igen. P.g.a. branden så var jag tvungen att åka till Jysk och kolla upp en del priser på saker som brann upp men som jag inte har kvitton kvar på.

Hem igen och måla på sig ögonen och så i väg till Curres för lite karaoke. Trots vad jag skrev i helgen så är det ju fortfarande roligt någon gång emellanåt att komma ut och sjunga.

Ja, så var den dagen över och hopp i säng.

Idag ska jag lära mig allt om löner =-) med hjälp av Tholin & Larsson på Stora Lönedagen så nu får vi hoppas att jag inte lider av teflonminne och att åtminstone någonting fastnar.

Ha det så bra som ni kan!


Inga kommentarer: