tisdag 17 mars 2009

Åh Skalman han e tlööööööööööött

Nu är jag ganska mör. Det tar på krafterna att grunna hela tiden och jag måste erkänna att jag är lite stressad över jobbet. Det spelar ingen roll hur roligt det är, det är svårt också. Mycket att lära sig och ta ställning till. Magen protesterar. Jag har fått känning av magkatarr och har tappat greppet om viktminskningen men jag har fortfarande tappat en del kilon.

Jag är lite stressad över att jag inte jobbar så mycket också. Jag har ju ett eget företag på sidan om min anställning men har inte haft några spelningar på ett tag. På grund av allt som har hänt den senaste tiden har jag inte riktigt energi att jaga några heller. Det i sin tur sätter sig lite på självförtroendet. De blir en ond cirkel. Alltså dags att ta tag i sig själv och backa det mentala bandet till i höstas och inse att jag kan!

Imorgon är det i alla fall dags att vårda både kroppen och själen. Yoga och simning står på schemat. Det ser jag verkligen fram emot.

God natt goa bloggare!

1 kommentar:

Ronny Forsslöw sa...

Låter som att du skall träna mental träning.

"Mental träning sysslar med det som händer i huvudet på oss varje dag. Där pågår ju ständigt mentala processer av typ tankar, bilder, attityder och känslor.

Har en sida som kanske kan var till någon hjälp www.starkare.nu jag är själv medlem där och kör avslappnings övningarna där och jag har CD om du skulle vilja ha ett ex.

Jag vet att du håller på med Yoga men tänkte detta kunde vara ett komplement.

Ta det lugnt och en sak i taget