lördag 7 mars 2009

Nu är det lugnt i huset

Båda barnbarnen sover sedan ett bra tag. De somnade utan några som helst problem. Det är rätt otroligt med tanke på att det är ganska länge sedan de sov här. Vi har ritat, ätit, sjungit, badat och tittat på Teletubbies som är favoriterna just nu.

Jag har också hunnit med att sätta upp två lampor i hallen. Återstår två till och en spegel. Sedan måste jag ta hjälp med att dra sladdarna så att det blir bra.

Nu ska jag diska upp och titta en stund på TV innan det är dags för sänggång. Jag åker ju antagligen upp tidigt i morgon bitti och sedan ska vi till simhallen och bada. Jag får se om jag hittar något att titta på. Just nu står Andra chansen i Melodifestivaeln på men jag står bara inte ut med att höra Petra Mede (heter hon väl). Hon låter ju som om någon står på hennes fot, skriker och läser innantill, bläää, så nu ska jag byta kanal.

Inga kommentarer: