torsdag 26 mars 2009

Uj, uj

Åh Skalman han e´tlööööööööööööött. Efter att ha ägnat hela dagen åt att lära mig mer om löner och arbetsrätt och dessutom släpat på en begynnande förkylning så är jag lagom matt i huvudet. Samtidigt känner jag mig lite stressad över att jag har misssat en hel arbetsdag som jag så väl hade behövt. Aldrig är man riktigt nöjd ;-).

En bonus i dag var att mässan Nordiska Trädgårdar pågick samtidigt så att vi fick chansen att slinka in och kika lite på lunchen. Jag fick lite vårkänlor bland alla blommor och blader. Dessutom sken ju solen på mig idag. Jag ska nog försöka att odla potatis på balkongen i år. Jag fick i alla fall lust när jag såg att jag bara behöver en säck med jord. Jag har faktiskt satt potatis under mossa på ett berg en gång och det gick också.

Den här veckan har gått i raketfart och i morgon är det redan fredag igen. Härligt!

Inga kommentarer: