söndag 15 mars 2009

Dagen går mot sitt slut

och den har varit riktigt bra. Jag fick gjort det jag hade tänkt mig trots att jag fick åka två gånger för att köpa ett täcke. Det låg nämligen fel täcke i väskan jag fick med mig men jag fick en prydnadskudde till soffan i kompensation :-).

Jag handlade billigt i mataffären också. Jag skulle visserligen inte ha så mycket men jag hade hittat pantkvitton från 2003 som jag inte hade löst in och de gällde fortfarande. Den som spar han har =).

Sist men inte minst kom äldsta dottern hit med småsmulorna en stund och de är ju så goa så att man vill äta upp dem.

Nu sitter jag och kopplar av framför datorn med reprisen av Melodifestivalen på i bakgrunden. Hur man nu kan koppla av till ljudet av den där enerverande människan. Jag vill ju ändå bilda mig en uppfattning om de låtar som har gått till final. Jag måste säga att Caroline af Ugglas blir min favorit men jag tror att La Voix är en bättre låt att skicka även om det inte verkade så på den internationella juryn. Jag tror också att vi kommer att få höra Emilias låt på radion en hel del.

Kram & God natt!

Inga kommentarer: