söndag 22 mars 2009

It takes two to tango!

Det är ett fenomen det här med folk som yttrar sig om saker de inte vet ett skit om och helt patetiskt med vuxna människor som förvandlas till barn så fort de inte får sin vilja igenom.

Ytterligare en överenskommelse som inte efterlevs.

Ingen har varit elak mot någon! Man är inte elak för att man inte vill ligga med någon eller för att man vill vara hemma en helg! Behöver jag vara tydligare?

För er som inte fattar ett dugg så låter vi det vara så och för er som fattar så bjuder jag gärna på information ur ett annat perspektiv om det är intressant. Men jag antar att det är roligare att hitta på själv.

Jag avstår helst från personliga påhopp i bloggosfären men om det är någon som bjuder upp till dans så är inte jag den som tackar nej.

Inga kommentarer: